tisdag 6 januari 2009

freedom


igår kom niklas hit. killen på bilden:) har haft det jätte skönt. inga krav på att göra saker hela tiden, bara ta det lugnt och andas liksom. sånt behöver jag. jag hatar hetts. jag hatar stress och rastlöshet, finns inget värre. vi tittade på min favoritfilm into the wild igår kväll. jag blir lika tagen varje gång jag ser den. alltså, alla känslor som jag har inuti mig sammanfattas i den filmen. sån vacker berättelse, sånt vackert foto, soundtrack, alla ord.. ja allt!!! har ni inte sett den filmen tidigare så snälla -se den. tänk om alla kunde tänka lite mer som den huvudpersonen. pengar gör människor försiktiga, hitta dig själv, sluta vara beroende av allt materiellt, känn frihet.. åh jag blir helt rörd av skiten hehe:)
nu ska jag.. ja, typ bädda sängen och städa undan lite här hemma. skriver mer sen när jag orkar. för nu snöade mina tankar in på för djupa saker som inte går att få ner på tangentbordet. kanske lyckas berätta senare. just nu är det stopp:)

Inga kommentarer: