onsdag 14 januari 2009

iih.

jag har haft en mycket bra dag idag. drömde inatt att jag blev skjuten i gaza men det hindrade inte mig från att vakna och må bra. jag har varit i skolan och pluggat om amsterdamfördraget (jätte tråkigt) men jag har även skrivit ett långt brev till en gammal vän. det kändes så skönt, en tyngd från mina axlar föll bort när jag skrev klart. annars var jag och mamma på rusta idag, jag beställde ny kyl/frys som antagligen kommer på fredag. skönt! den jag har nu är så dålig! allt fryser till is i den hur jag än vrider och vänder på tempen..

som sagt så har jag skrivit idag också, jag har kommit så långt som 15 sidor på del II. så det går framåt. jag trivs verkligen med mitt liv just nu, allting känns så bra!

ligger just nu i sängen och tittar på dom kallar oss mods, fick hela triologin med posten idag, och O.C säsong 3. så nu har jag alla säsonger. fett!

på torsdag ska jag gå på bio med några tjejer i klassen, det ska bli skönt att komma ut och göra någonting med dom. dessutom ska victor från klassen komma hit och hälsa på någon dag, tv-spels nörd som han är lockade jag honom med guitar hero:) det gjorde jag nog rätt i också..

det bästa idag är helt klart brevet jag skickade.. såå skönt!
godnatt. nu dör batteriet i laptopen.

1 kommentar:

Hasse Arvidsson sa...

Läser jag jätte gärna.

hasse-arvidsson@telia.com

Hasse A