torsdag 22 januari 2009

hej

kom precis till skolan. jag har sovit helt sjukt konstigt inatt. debatten på tv 4 igår kväll fick mig upp i varv minst sagt, och bättre blir det inte av att jag måste sova på soffan OCH att min otroligt dryga granne hade fest.. mina tankar var som atombomber kan man säga..

i tisdags träffade jag min gamla skolsköterska. det var ett trevligt återseende. vi satt och pratade en lång stund, pratade om hur jag var förut.. hon sa "vi kunde sitta och prata så här som vi gör nu, fast inte riktigt lika, du var mer instängd, och plötsligt kunde det bara svartna för dina ögon utan att något hade hänt" ja, så var jag förut, arg arg arg på hela världen! så förbannad att det syntes på mina ögon när de svartnade. jag vet inte ens vad jag var arg på, kanske på mig själv. kanske på någonting annat..

behöver jag säga att jag är grymt trött?

Inga kommentarer: