söndag 11 januari 2009

möte

alltså lever pesten i mina väggar eller? har varit hos mamma sen i... ja jag minns inte vilken dag jag åkte dit.. och har varit frisk sen igår. så kommer jag hem idag till min lägenhet och det första jag gör är att börja må illa igen. åh vad äär det hääär?!

i veckan ska jag i alla fall beställa tid för klippning och färgning, känner att jag måste göra något åt det här med håret:P och på tisdag blir det ett NA möte. har inte varit på något möte sen jag tog min sex-månaders-bricka. och snart blir det ett år jag får hämta:) iih.. känner att det ska bli skönt att få lyssna på delningar. det behöver jag. är så instängd i mina egna tankar just nu och behöver ventilera med människor som förstår och har varit där själva.
förresten, vad många läsare jag har tappat under dagarna då jag har varit sjuk.. sorry:/

nääjmen, ska vi ta o spy ellär?

..skjut mig.

Inga kommentarer: