torsdag 29 januari 2009

hei

jag är lite skakig i kroppen, och på vågen är jag på väg ner igen. nu gäller det att äta fast att det är svårt till och från, -äta regelbundet och bra.

jag har märkt, att när jag rör på mig mycket blir jag så matt att jag vill spy. illamåendet är outhärdligt. som när jag måste springa till bussen för att jag håller på att missa den, då blir jag helt utmattad, jag vill bara spy och ha bricanyl.. är det för att jag rör mig för lite? är det för att jag äter för dåligt? är det för att jag har rasat 14 kilo? jag vet inte. det är lite jobbigt bara.


alltid, när jag har skrivit klart såna här inlägg som visade sig bli inte allt för djupa, då känner jag att jag inte vill posta det. känns tråkigt för er att läsa. jag vet inte.

jag ska röka nu

en anteckning från en dagbok jag skrev 2004:
"varje natt, runt den här tiden, är det någon som ringer, på min hemtelefon, jag svarar, det piper en gång, sen är det tyst, då brukar jag prata om mitt liv tills dom lägger på, och jag blir rädd.."

undrar fortfarande om det var paranoia eller om det verkligen var någon som ringde. hmhm

2 kommentarer:

Mia sa...

Allt hänger på maten. Har du dålig kondis och inte äter så blir kroppen snabbt matt och orken förvinner.
När jag skippade frukost och några mål mat förut så blir man lätt illamående.
Men sen kan det ju vara andra fel till varför man blir illamående och kanske inte vill äta pga det.

Hasse Arvidsson sa...

Håller med Mia.

Fåglar knäpper inte
händer.
Dom flyger.

Hasse Arvidsson/Retur-94