lördag 17 januari 2009

glädje

jag kan knappt fatta att jag har så underbara människor runt om kring mig som stöttar mig. det är hur många människor som helst på INTERNET till och med som tror på mig och gråter när de läser mina texter för att de blir så rörda. jag tappar andan. det är sjukt generande. tack alla som sa värmande ord till mig angående igår. och jag tror hårt på hasses ord, att allt har en mening, det där hände för att jag skulle testas. jag klarade testet. jag vann fan! men det var fel personer som testade mig. vi tre stod på samma mark, eller jag trodde vi stod på samma mark.


några fina brev..
"Även idag föll tårarna..
Fast över något fint, Sophie! Glädjen och lättnaden din Mor känner, ljuset ni båda ser så tydligt urskilja sig nu över mörkret, känslan över att vinna, stå på toppen, känna kontrollen..Över att våga vara BÄST! *kvällskram*"

"Jag trodde själv aldrig jag skulle kunna hitta någon som kan avsluta mina meningar, har alltid känt att det inte finns någon där ute som vet hur det är att vara jag.. Men du verkar veta det, men på ett annat sätt.. Men på ett nära sätt som jag aldrig trott jag skulle hitta. Du är helt jävla makalös, jag känner att jag borde hålla igen eftersom att sånt här brukar alltid slå tillbaka på mig... Men jag kan inte.. Att en människa kan ge en sån känsla som du ger mig genom så lite, och det ändå blir så mycket. Jag vet inte, du är speciell.. Så underbart fint speciell.. När jag pratar med dig så känner jag inget annat än värme, en sån typ av värme man bara vill till.. sån typ av värme jag inte alls är van vid, sån typ av värme jag alltid har sökt efter.. Det låter säkert helt sjukt iochmed att vi aldrig ens träffats men jag har nog aldrig varit nyfiknare på någon änsåhär.. "


"Faaaan för dig Sophie..Här sitter man glad i hågen över att man straxt ska gå å nanna efter en typ par tre timmar framför Bollhelvetet..Så såg jag att du loggade in, tänkte att; jag kan la gå in å glana lite, säga hej, önska dig en god fortsättning och lämna lite förhoppningar att det går bra för dig och så.. Fast det VET jag ju! Så snöar jag in på dagboken..AmFETAfakkingMIIIN.. Jag kände/känner dig/ditt/deras/allas ångest, olust, TOTALA LUST.. osv.. Redan innan jag kom till AmFETAfakkingMiiiiN..Då började jag bli riktigt ledsen..Nu kan jag snart inte se för tårarna.. Klumpen i halsen kväver mig...................................Tjockt asså..Jag kanske skriver mer och förklarar mig nån annan gång när jag inte är så jävla påverkad!! av dina texter altså.. Tjack har jag inte tagit på ett BRAAAAA jävla tag nu!!Hur fan kan man sammanfatta så otroooligt jäsickens BRA!Mjo, för du e ju bäst typ..Jag återkommer../KramaGonatten! "

tack ni är bäst i hela hela hela hela hela världen.
jag ska åka till mamma nu.

Inga kommentarer: