lördag 24 januari 2009

så är det.

jag har visst glömt bort att berätta att första delen på min novell ska vara med i en novellsamling, igen:) spännande! jag har gjort lite ändringar och de som har hant om samlingen har korrektur läst den nu, de hittade inte många fel hehe;) känns skönt!! är verkligen nöjd över den första delen, trots att det är mycket som ska läggas till innan jag känner att jag är helt färdig, tills vidare får den vara med i samlingar osv.. gör inte mig något:) och jag har ju cencurerat allt så jag har ingenting att oroa mig för.

jag sitter just nu och tittar runt på saturnreturn efter lite schyssta kläder medan molle ålar längst mitt lår, din underbaring!

igår fick jag ett sms som gjorde mig till den lyckligaste flickan i hela hela världen. Jag var till månen och vände när jag läste det. "Godnatt älskling. Du är det finaste jag vet.. Sjukt efter så lång "frånvaro". Jag är glad att du är ren och mår bra."

och på vågen väger jag 62 kilo. det är BRA att jag har stått still på det sen augusti. jag rasade trots allt 13 kilo på 3 månader. inget skämt, ingen överdrift. jag har fått ett återbesök hos dietisten i februari, vore nog bra att ta den tiden trots att jag har övervägt att avboka den. känner att kroppen har blivit så där utmattad igen, precis som förut när jag hade rasat alla kilon.. vet inte om jag är på väg ner igen för jag är inne i en period då jag knappt kan äta och röra mig utan att bli slut i huvudet och musklerna.


dags för plattång, hårspray och bli människa igen.

Inga kommentarer: