söndag 25 januari 2009

klassis

uh jag har ont i magen. min mage är inte van vid alkohol, och det gjorde ju inte saken bättre att det var en salig blandning av drinkar, öl och shots som dracks igår. jag dricker så sällan att min kropp reagerar starkt när jag väl får i mig alkohol.. nåja, kvällen var helt underbar. jag och jenny åkte till gävle för att festa tillsammans med mina kära klasskompisar! det var sån skön stämmning hela kvällen. först var vi hemma hos hanna, sedan stack vi vidare till bland annat klubb volym som var ett riktigt schysst ställe. spelades allt från elektro, indie till rock och soul, jag och robin schejkade loss rejält.. träffade även lillebror elias där och kära maax! hell yeah!

jag bara älskar mina nya klasskompisar, TWI TWI! jag är även en mystisk person, konstaterades det igår;) men det är jag medveten om.

nu ska jag lägga mig i fosterställning i min soffa och tänka bort magknipet...

Inga kommentarer: