torsdag 15 januari 2009

sorry

jag får väl börja med att be om ursäkt till sjuksköterskan som jag inte skrev så snällt om i tidigare inlägg. men det var den uppfattningen jag hade om dig då jag var inlagd. självklart ogillade jag hela världen eftersom jag var så instängd i mig själv. du var inte den ende jag ogillade, tro mig. det var taggarna utåt från mitt håll och de som inte drogade själv uppfattade jag som arga, konstiga och hemska. då jag vet att du nu läser min blogg, vart du än hittade den någonstans, så ber jag om ursäkt. jag är inte den som är den. hade jag träffat dig idag hade jag nog knappast haft den uppfattningen som jag fick tidigare. jag hoppas du förstår hur jag menar. blev bara irriterad över att jag behövde säga en anledning för att få mina journaler.

dagen har varit bra. jag har skrivit och nu på kvällen kom kusin hit. det var skönt att träffa henne. har blivit alldeles för lite av det på den senaste tiden.

jag hoppas att jag får sova inatt. imorgon ska jag färga och klippa håret. det blir en drastisk förändring, ni får se..

1 kommentar:

Hasse Arvidsson sa...

När får man se nya frisyren?
Hasse A